Tangle teezer
Hur tycker ni att tangle teezer borstarna funkar? Är de verkligen då bra för håret och märker man nån skillnad mot vanliga borstar? :)
Sweet as sugar, cold as ice, break me once i'll break you twice.
Jag älskar min tangle teezer, använder ingen annan borste numer. Jag har dessutom märkt jätte mycket skillnad på mitt hår sedan dess :)
Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…
Tycker att den funkar jättebra, brukar vara väldigt känslig när man råkar dra i en tova men det känns knappt med denna borsten. Vet inte hur den påverkar håret överlag men den funkar mot mitt hårömma huvud i alla fall ;P
~mikkan
Jag har inte provat just det märken, men en billighetsvariant som kostade typ 29 kr på Ullared och jag ÄLSKAR den.
Tuperar mitt hår väldigt mycket och ofta i perioder och de som tuperar hårt mycket vet att det inte alltid är lätt att få ur denna tupering. 😡
Men med denna typ av borste får man bort det så gott som smärtfritt, man får kamma en liten stund men det reder ut tovorna bra utan att rycka och slita i håret. 😍
Mina systrar han den från Ullared och båda två är jättenöjda :)
Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…
Har en från rusta - 50kr! Hur nöjd som helst! Jätte skön att borsta håret med och känns knappt något när man borstar! :)
Jag fick en i julklapp, den kommer från kicks. Vet inte vad priset låg på, men jag älskar den! Reder ut tovorna superenkelt och det känns knappt. :)
- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -
Jag märker ingen skillnad:( Mitt hår är tovigt så jag köpte en tangle teezer, för alla säger de är så bra. Men nej, den reder inte ut mitt hår bättre än någon annan borste..
jag har en sån och den är jättebra! ibland kan jag vara lat och inte borsta håret på 2 dagar och då blir HELA mitt hår en stor tjorv. det tar ett tag att få ut men det känns typ inget och jag är jättehåröm. ha haft den i 2-3 år och jag tycker om den jättemycket mamma har en vanlig och har jag provat den så typ skär den i hårbotten jämfört med den här:/
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
Har inte en sådan, men har testat min kompis ena och bara älskar den! Måste fråga, vart har ni köpt era tange teezers? har inte hittat i nån affär än som har någon sådan här var jag bor. Men vet ni någon affär i Stockholm som har? Och vad kostar dom där? =) Ursäkta om det blev lite OT nu men ;)
Kicks har, 179:- :)