Hjälp med hårfärg?
Jag har avfärgat mitt röda hår med Color B4 och lämnades med någon orange färg med lite röda toner i sig. Jag hade tänkt färga mitt hår blått med Directions och hade siktat på något i stil med detta --> http://media-cache-ak0.pinimg.com/736x/1d/41/b1/1d41b1d18ca500483d2ad2307d3781e1.jpg
Min fråga är då måste jag bleka håret en/flera gånger innan jag kan ha i färgen elr kan jag köra på med den färg jag har nu? Jag censurerade mitt ansikte för jag går runt och ser ut som en zombie :p
Klart att laxen ska ha en jolle
Du måste definitivt bleka mer för den färgen.
#1 tror du? Var svårt att hitta en bild på det blåa jag vill ha men hade tänkt det lite mörkare. Men tänkte bleka det imorgon så vi får se hur det går
#2 Ah, jag har själv färgat blått. Och du vet väl att du kommer behöva färga om iaf en gång i månaden, beroende på hur ofta du tvättar. :)
#3 ja jag vet det (: dock är jag inte så pigg på att bleka mitt hår mer än en gång men jag gör det med några månaders mellanrum om det är vad som krävs. Får återkomma med en bild på håret efter dagens Blekäventyr
Puff^^
Vill du ha hjälp med nåt mer eller var det got jag inte besvarade? o.o
#6. Jag har köpt bleking men har pratat med några som hade typ orangefärgat hår och dem färgade med den färgen och det blev bra så "vad skulle kunna hända om det gick snett"? Sen undrar jag också hur svart semipermanent färg blir när det tvättas ut :)
#7 Du kan ju testa men det kommer mest troligen bli grönt. Du kan ju testa men jag är ganska säker på att du blir besviken. Jag har inte testat svart så jag kan inte ge dej nåt 100% svar på det. (;
#8 kom på att jag kan göra slingtest innan jag har i hela färgen och om den slingan sedan blir en färg som är helt knas bleker jag håret :3 tack för dem aktiva svaren