Klippa av håret..?
Jag har funderat ett tag på att klippa håret kort. Dels skulle det kännas bra med en förändring och dels för att mitt hår är väldigt slitet för att jag plattar det så mycket. Men grejen är den att jag inte
riktigt vet om jag skulle passa i det :/ Jag är rädd att jag ska ändra mig och då finns det ju inte precis någon återvändo. Alla tjatar om att jag borde behålla mitt "fina lockiga hår" men själv vill jag verkligen klippa det!!
Är det ngn här som har kort hår? Vad har ni för "ansiktsform" i sådana fall? :)
Jätteglad för svar!
Medarbetare på Jättekanin.
Hår är så finurligt skapat att det växer ut igen om man ångrar sig. Jag har haft allt ifrån midjelångt till 4 cm och har ett hjärtformat ansikte.
Känner du dig osäker, så gå in och fråga en frisör vad denne tycker att du passar i.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Hur kort vill du klippa? Jag har gått från midjelångt till hår som nådde brösten (har också lockigt hår)… Men vågar inte klippa kortare än så. Som liten hade jag page ett tag och skulle vilja testa en bob! Tycker det är grymt snyggt! 😃
#1 Jo, klart det växer ut, men det lär ju ta lite tid :/
Okej :) Och tack för tipset, ska nog göra det till veckan
#2 Jag vill nog helst klippa rätt kort, alltså "pojkfrisyr" :) Fast inte det absolut kortaste kanske. Bob är rätt snyggt ;)
Medarbetare på Jättekanin.