Hår iFokus

Hår

Etiketterfärgblekningtoning
Läst 1157 ggr
[Tilde]
2014-07-13 17:42
0

Beigeblond?

Hur tror ni man skulle få fram denna färg på bästa sätt om man färgar själv? http://www.lacedivory.com/blog/wp-content/uploads/2012/05/gyaru-makeup-look3.jpg

Vet att det är en ombre, men jag söker den där mellannyansen (precis ovanför hennes öron), beigeblond! Vet ni om någon färg som liknar denna? Jag kanske färgar denna ombre på salong, men skulle gärna vilja testa en liknande färg först så jag vet om jag trivs i den innan man lägger ner någon tusenlapp hos en frisör. 😛

VildaVittra
2014-07-13 18:13
0

Jag skulle kalla den för sandblond/askblond.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

[Tilde]
2014-07-13 18:48
0

#1 Där håller jag inte med. Den är inte askig utan mer åt karamellhållet. I alla fall på min skärm. :)

[Kamillah]
2014-07-13 18:55
0

Vill du bara pröva på färgen  och redan har färgat eller blekt blont hår så rekommenderar jag att pröva revlon nutri color creme hårinpackning med färgpigment i.  Gör även under för håret, älskar denna hårinpackning.,
Antingen 812 eller 713. Googla bilder så ser du nog vilken av de två du helst vill ha :) Sen passade det ej så sköljs det ut inom några tvättar. Ha dock ej i bara 3-10min, du bör ha i iaf en halvtimme för att få så mörkt som du vill ha :) Eller så har du kort första gången och blir det ej tillräåckligt mörkt så ha i det längre nästa gång.
KC Professional har också bra hårinpackningar med pigment i som kan hjälpa dig att uppnå den färgen du vill ha :)

[Tilde]
2014-07-13 19:56
0

#3 Tack för tipset, ska kolla upp dem! :)

Har dock redan beställt en Garnier Olia, men blir det inga bra så får jag testa på nytt. 😛