Hår iFokus

Hår

Etiketterfärgblekningtoning
Läst 1948 ggr
[EllenAlicia]
0

vilken färg

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

vill verkligen färga mitt hår men vet inte vilken färg..  har just nu typ blont hår.. va tkr ni ja skulle passa med? de kan vara vilken färg som helst :)

[rumelle]
1

Du har jättefin färg nu, men jag tror att du även skulle passa i en ljusare blond eller en med lite mer koppartoner i sig. :)

[Nelley]
0

Ljusblond eller rosa kanske:)

[EllenAlicia]
0

okej tack för svar :) vad tror ni skulle va finast, blå grått hår eller lila grått hår? Skulle de ens passa? :/

[Nelley]
0

Lite halvmörkt blå grått skulle nog vara snyggt men då måste du nog färga ögonbrynen också mörkare så det inte blir för många Färger i ansiktet.. ;)

[EllenAlicia]
0

#4 ja tänkte gära de x) annars skulle de ser rätt roligt ut haha

[EllenAlicia]
0

btw. till vilken färg är bäst tro du? :)

[Nelley]
0

#6 Menar du mej? Och menar du ögonbrynen? Isåfall vet jag inte så många men den här har jag och min syster använt… och på bilden på paketet är det bild på svarta ögonbrynsfärg men själva färgen är ju brun. ;)

[EllenAlicia]
0

ja de va dig och det ja mena tackar så myckar ;3

L93
0

mahogny skulle va fint eller kastanj  lite åt det röda hållet :)

[Kittypurrpurr]
3

Lilagrått är snyggast tycker JAG blågrått blir lite gulgrönt på mig när det börjar blekas och är dessutom svårare och få bort än lilagrått :P Men det är på mig. Är förmodligen olika!

[EllenAlicia]
0

#1o superfint :3 kommer nog färga båda i mitt liv ändå haha. tror ja kommer prova blå grått först

[EllenAlicia]
0

vilken färg är detta? hon säger att de är massa blandat men kanske ni vet? tror ni ja skulle passa i det?