Få bort toning fort!!
Haft en rosa och en turkos toning i håret (satte i den den 13/6) och behöver nu får bort den tills den 4/7, allt måste bort, ska vara tärna på ett bröllop så… Schamponerar två gånger om dagen men är rädd att det inte ska försvinna i tid! Ska jag ta en avfärgning eller blekning eller vad är bäst? Eller ska jag tona det blont? Å ska jag då göra det i bara slingan eller hela håret? Har blond färg i håret men frisören har inte velat använda blekning…
Om frisören inte vill använda blekning skulle jag inte heller försöka med det själv. Verkar riskabelt.
Använd bakpulver. Så fick jag bort min lila toning för ett år sedan. (Blanda bakpulver med shampoo). 🙂
A life spent making mistakes is not only more honorable, but more useful than a life spent doing nothing.
avfärgning ! finns o köpa färdigt på kicks eller andra butiker :)
Jag har blivit rekommenderad att tvätta håret med Head&Shoulders för att för bort toningar. :)
Kramis!
Testade bakpulver med schampoo nu. Inget försvann, har ljusrosa. Håret känns bara slitet nu :3 ville bara prova om de försvann så man slapp bleka hela tiden då jag ändrar min hårfärg jämt. Ena veckan lila andra rosa osv :3