Hår iFokus

Hår

Etiketterfärgblekningtoning
Läst 1895 ggr
MuffinsYang
0

Få bort toning fort!!

Haft en rosa och en turkos toning i håret (satte i den den 13/6) och behöver nu får bort den tills den 4/7, allt måste bort, ska vara tärna på ett bröllop så… Schamponerar två gånger om dagen men är rädd att det inte ska försvinna i tid! Ska jag ta en avfärgning eller blekning eller vad är bäst? Eller ska jag tona det blont? Å ska jag då göra det i bara slingan eller hela håret? Har blond färg i håret men frisören har inte velat använda blekning…

Veda
0

Om frisören inte vill använda blekning skulle jag inte heller försöka med det själv. Verkar riskabelt.

rebeka
0

Använd bakpulver. Så fick jag bort min lila toning för ett år sedan. (Blanda bakpulver med shampoo). 🙂

A life spent making mistakes is not only more honorable, but more useful than a life spent doing nothing. 

L93
0

avfärgning ! finns o köpa färdigt på kicks eller andra butiker :)

Arinya
0

Jag har blivit rekommenderad att tvätta håret med Head&Shoulders för att för bort toningar. :)

Kramis!

[Kittypurrpurr]
0

Testade bakpulver med schampoo nu. Inget försvann, har ljusrosa. Håret känns bara slitet nu :3 ville bara prova om de försvann så man slapp bleka hela tiden då jag ändrar min hårfärg jämt. Ena veckan lila andra rosa osv :3