Hår iFokus

Hår

Etiketterfärgblekningtoning
Läst 1211 ggr
Qalaspuff
0

Färga mörkgrönt

Har funderingar på att färga håret grönt, mörkgrönt, svartgrönt typ. Jag antar att man måste bleka håret rätt ordentligt även om det nu är så mörk grön jag vill ha, frågan är bara var man kan hitta en mörkgrön färg, om någon här vet? Eller en grön färg som blir mörk iaf. Har kollat runt lite och det är väl Manic Panic Green Envy det lutar åt just nu, fast den verkar vara lite väl ljus..

Vill helst färga utan att behöva håll på att bleka för mycket, men mitt hår håller samtidigt färg så dåligt.. Vet inte hur det blir om man färgar utan att bleka? Blir det bara mörkare och fäster sämre?

Just nu är mitt hår typ mellanbrunt med mycket röda nyanser, haft det lilarött men inte färgat sedan i mars så det börjar gå tillbaka till originalbrunt igen! Tacksam för hjälp 😃

[Kittypurrpurr]
1

Jag köpte Ebony Directions för den påstås vara svart men det blev svartgrönt som sedan blektes till mer grönt. Jätte vitt behöver du nog inte ha. Det ser dock snyggare ut och håller längre om du bleker det iaf en gång men prova annars på toppen av en slinga. Som sagt Ebony ska vara en svart men den är förmodligen tillblandad med blått och grönt så det blir mer en tropical green.

Qalaspuff
0

Aha, hm. Tål att funderas på, tack för tipset!