Hår iFokus

Hår

Etiketttips-råd
Läst 778 ggr
pernillaa
0

Ska det se ut såhär?

Var hos frissan onsdag förra veckan och klippte mig från långt till bob. Har haft det en gång förut och var väldigt nöjd.

Är dock missnöjd den här gången. Tycker det blev för kort uppklippt baktill men det kan jag inte säga något om då hon förklarade vad hon skulle göra. Trodde inte det skulle se ut som det gjorde bara.

Däremot tycker jag det ser väldigt ojämt ut både på sidorna och baktill och kanten längst ner bak känns så himla skarp och står liksom "ut".

Bild i kommentarerna!

Eller ska det se ut såhär? Kanske bara jag som är för petig…
Vill klaga och få det åtgärdat men kan vara så att jag bara överreagerar. Vill inte gå dit och skapa ett obekvämt tillfälle där jag ber att dom ska åtgärda det men de säger nej.

Går aldrig till frissan och lägger ytterst sällan pengar på mig själv så när jag väl lägger över 400 spänn på mig själv så vill jag att det ska bli bra. Hon som klippte mig blev färdig med sin utbildning förra året så var väl inte sådär extremt erfaren.

Ha en bra dag! // Pernilla

pernillaa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

.

pernillaa
0

.

[Teddies matte]
7

Jag skulle nog ha gått tillbaka, det ser ju rätt ojämnt ut.

pernillaa
0

Tack.

Sweety
1

Jag skulle också gått tillbaka. Hoppas att det blir rätt nu. :)

- Medarbetare på Lockar ifokus.

https://nouw.com/rosettagabriella - In och läs!

:holmgreen:
1

Jag skulle också gått tillbaka! :)

komkoma
1

Jag skulle krävt mina pengar tillbaka. Det där är alldeles för ojämt för att vara ok!

pernillaa
2

Tack. Vad skönt. Har gått hela helgen och stört mig på hur det ser ut. Går förbi där idag så får vi se om dom kan åtgärda det.

Sweety
1

Berätta gärna hur det gick sen!

- Medarbetare på Lockar ifokus.

https://nouw.com/rosettagabriella - In och läs!

Gasoline
1

Nej, jag tycker inte att det ska se ut så. Säger som ovanstående talare, gå tillbaka och be dom att fixa till det.

Praefatio
2

Det där är absolut inte okej, ser ju ut som att någon varit och hackat i håret med en sax.

pernillaa
2

Gick tillbaka och hon gjorde sitt bästa för att åtgärda det. Blev ju mycket bättre men går nog inte dit nästa gång. Är inte helt nöjd med frisyren. Nu blev det ju 'nnu kortare än tänkt bara för att hon var tvungen att fixa till där det blev ojämnt.

pernillaa
0

.

Cazzos
1

Ser mycket bättre ut när hon fixade till det, om man jämför med de första bilderna. Bra att du gick tillbaka!