Hår iFokus

Hår

Etiketttips-råd
Läst 1412 ggr
Ceratico
0

Vad skulle passa mig?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

-------------------------------------------------->
Sådär ser jag ut helt naturlig utan smink och med hår som blektes från mörkt brunt till blont på en blekning, så det blev väldigt slitet. Det är naturligt rakt.

Jag hade tänkt att färga det lila med svarta toppar men har läst att lila hårfärg inte vill ta så bra på orginal hår utan det ska gärna vara blekt så att hårsäckarna är öppna och tar emot mer färg, men jag vill inte bleka håret igen då det förstör håret så pass så därför har jag tänkt att kanske färga det svart med lila toppar (färga den lila biten först då eftersom det inte tar på svart), men jag är lite osäker på vad som egentligen skulle passa mig?

Jag skulle även vilja klippa mig och ni skulle vilja komma med tips på det också? Jag har nämligen ingen aning om vad som faktiskt skulle kunna passa mig då jag alltid valt fel…

[Konstig]
0

Jag tycker du skulle passa i brunare hårton som matchar din hudfärg  och lite kortare hår 

Men om du börjar få slitet hår av alla färgningar kanske du borde låta håret vila lite? mitt hår förstördes helt av alla färgningar jag gjorde som 15 åring och är än idag inte i samma kvalitet som innan jag gjorde dem

Ceratico
0

#1 Håret har fått vila i ett halvår nu ^^

Men tack för tipset! :3

[pusselbit]
0

vad är din naturliga hårfärg då?

Tycker du kan blont som på bilden, det är somrigt och passar bra på dig :) brukar du använda smink?

J0554N
0

du skulle passa i en kall ljusbrun nyans på håret och uppklippt, mittbena

Strong people don't put others down, they lift them up.