Balfrisyr, börjar bli panik!
På morgonen den 28 maj ska jag få min balfrisyr fixad hos en frisör, problemet är att jag ännu inte vet hur jag vill ha min frisyr.
Eftersom att jag håller på att låta mitt hår växa ut och bli långt i sin naturliga hårfärg så har jag ett rätt platt tråkigt hår med en gammal snelugg som blivit alldeles för lång, samt en fin utväxt på ca 10cm.
Jag har inte ens kommit fram till om jag ska ha håret nedsläppt eller uppsatt. 😃
**Uppsatt:
**- tycker inte om när axlarna blir helt bara
- inte största "fanet" av mitt ansikte som skulle framhävas av uppsatt hår
+ skönt att ha håret ur vägen
+ håret trasslar inte
**Nedsläppt:
**- kanske inte har tillräckligt långt hår för att de ska bli en fin utsläppt lockig frisyr
- blir trassligt i nacken snabbt
- min utväxt kommer synas bättre
+ axlarna blir inte bara
+ trivs bäst i nedsläppt
Slänger med en bild på hur jag ser ut också, min "fina" utväxt syns dock inte jättebra på bilden, men jaja 🙂
Ge mig hemskt gärna tips på uppsättningar ni tycker skulle kunna vara något för mig!
"I am definitely a mad man with a box." - 11th Doctor
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag tror du skulle passa i något lite mer avslappnat som den här:
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Eller..
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
annars kanske nån half up skulle funka.
Tyvärr har jag ingen erfarenhet av utväxt så jag vet inte vad det skulle kunna vara som döljer det.
l'm back
#1 var fin! Ska helt klart ha med den i mina funderingar!
#2 Har jag funderat mycket på, men känns som att man skulle ha lite längre hår än vad jag har för att det ska bli riktigt sådär snyggt 👍
#3 Ja en half up är ju smart, då får man ju lite av både och 🙂
Kom gärna med mer förslag!
Den här tjejen gör en hel del fint, du borde gilla många av dom om du gillade mitt första tips.
Tror att jag kanske har kommit fram till att jag vill ha denna frisyren
https://www.youtube.com/watch?v=Hr7hMKX2plg&index=5&list=UUI1lX-Z8umY3so8WdYM78tA
😛
Själva balklänningen jag ska ha är typ denna: http://www.zonewedding.com/black-wedding-gown-dresses-design/