Rosa vs turkost hår?
Hallå hallå!
Jag ska färga mitt håt antingen rosa eller turkost men jag venne vilken av dessa Färger x'D
Vad tycker ni?
På bilden uppe i högra hörnet så har jag min naturliga hårfärg, men jag har färgat nu men aja, Rosa vs turkos?
Jag röstar på turkos. :)
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
kör på båda ;)
har bara kört på rosa och de tar sig väldigt bra i mitt hår, rätta mig om jag har fel, men känns som turkost är känsligare för att man verkligen har vitt hår då man färgar för att de inte ska bli fel färg i jämförelse med rosa, sen beror de ju på nyans, då jag har haft chockrosa så har det inte gjort särskilt mycket om det inte varit riktigt perfekt blekt!
https://www.instagram.com/aros_yoda/
Du kan ju göra en Paranda i varje färg för att se vad som passar din hudton, el bara för att piffa upp vilken färg du nu väljer.
Jag kommer däremot inte säga åt dig vad du ska ha för jag tycker om naturliga hårfärger med möjligen inslag av en Paranda för att få "konstig hårfärg" där mitt i.
om du inte vet vad en Paranda är så är det "löshår" i en fläta som är gjort av tex garn (men det finns dom som gör det av sjalar, t-shirts m.m)
Här är en Paranda jag gjort tex
l'm back
Hur menar du då? :)
Menar du typ rosa slingor med turkost i, eller turkost med rosa lugg (eller tvärtom)
Eller aa, du fattar! 😉
Åh, viken otroligt fin fläta!
Jag ska testa det där med parandan senare, jag har hemköpta som jag bara haft i en nersläppt hängande fläta, men det där med "bullen" måste jag testa :)
Rosa med turkosa slingor är jättefint tycker jag!
Jag tror du passar bäst i turkost, en ganska ljus och fin sådan :D