Hår iFokus

Hår

Etikettprodukter
Läst 2171 ggr
Gasoline
0

Bästa hårsprayen

Ni som använder hårspray, vilken använder ni och vilken tycker ni är bäst? Bifoga gärna bild eller länk :-)

Cederin
0

Medarbetare på Naglar och Hår

KaiPon
0

Jag kör med antingen proffs eller coop extras. Tycker dom funkar väldigt bra för mig. :) Speciellt i kombination. ;)

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Gasoline
0

Tänkte ladda upp en bild på min favorit spray, men något verkar vara knas med mobilversionen idag. Lägger upp senare. Jag kör Schwarzkopf/Taft volume hairspray (vet inte riktigt vad den heter, det står massor på den men inget tydligt namn mer än själva märket/tillverkaren)

Gasoline
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
mrtsreds
0

precis som #1 använder även jag got2b rockin' it. av alla hårsprayer jag har testat, dyra som billiga, så är det min favorit. det är också den enda som lyckas få mina lockar att hålla hela utekvällar :)

moizzz
0

Jag använder H&Ms och den tycker jag faktiskt är riktigt bra. Den håller inte håret för hårt och sitter hela dagen.

Alex
0

Jag använder nu främst Matrix Vavoom Freezing Spray och gillar den då den fixerar håret utan att göra det stelt. Har även en Got2B Rockin It hemma, men som jag inte alls är lika förtjust i.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst