Jessicurl!
Igår köpte jag Jessicurl Confident coils styling solution. Vill bara så gärna tipsa om denna fantastiska produkt! 😃
Den är vegansk och BM-godkänd, speciellt skapad för lockar av olika slag. Den finns i två dofter och en doftlös. Min luktar jättegott och behagligt av kokos (Island Fantasy heter den).
Mitt hår har en tendens att lätt bli frizzy och det tyngs ner mycket av längden. Jag tycker att Confident coils hjälper väldigt mycket mot detta! Egentligen ska Rockin' Ringlets vara till för att "hjälpa" lockarna på traven och Confident coils är mer för att tämja frizzet och definiera lockarna, men eftersom mitt hår inte är så tjockt så fungerar det väldans bra med bara CC. 🙂
Här är en bild på mitt hår med CC. Detta är 2nd day hair (alltså det är INTE nytvättat och jag har sovit med det på kudden). Jag blötte det lite med vatten, kramade i Confident coils och lät det lufttorka. Det är INTE stylat på något sätt.
Även om mina lockar inte är så fina med andra dagens hår så hjälpte CC väldigt mycket med att få bort frizz och ge glans. 👍 Jag uppdaterar med en bild imorgon på nytvättat hår med CC, samt en "utan CC"-bild.
Btw, njut gärna av min vackra National Geographic-tröja som egentligen tillhör min sambo.
Snyggt och tack för tipset!
Har du lockigt eller rakt hår normalt sett, ostylat?
#1 Lockigt, typ 3A-3B-lockar. 🙂 Det varierar ganska mycket, men är normalt väldigt lockigt dagen jag har tvättat håret och går mer ner till vågiga lockar dagen efter.
Åh vad fint! detta måste testas 🤪!!
Herregud, dina lockar!!! 😍
fina lockar! Jag älskar Jessicurl och har även provat CC. Kanske dags att beställa en flaska. Gillar även RR men den har tyvärr tagit slut så just nu är jag på jakt efter en ny. Kanske blir CC då:-)
Stay true stay you
Tack alla! ^^
#7 Jag tänkte också pröva RR, men denna affären hade den inte. Kanske blir att beställa så småningom. 🙂 Hur tycker du att RR var?