tillskott
Funderar på vilket tillskott som är "bäst"? Silicea, hårform, hårkontroll eller prio.. något? Mitt hår är nämligen lite trött så tänkte testa.
Själv har jag testat Priorin Extra med gott resultat. Silicea har jag hört mycket gott om. Utöver de du nämnt finns också ett som heter "Stora hårkuren".
Går det att köpa på t.ex apoteket eller liknande? Kan inte köpa något genom internet just nu :(. Stora hårkuren har jag kikat lite på också, men den finns också bara online va?
#2 Priorin finns på apotek, här i Finland säljs Priorin Extra på apotek, men iallafall tidigare fanns bara vanliga Priorin i Sverige. Åtminstone Silicea borde finnas på apotek också.
Ah, ska kika imorgon! :)
Tänk bara på att tillskott endast kan påverka det nya håret som växer ut samt i vilken takt det sker, längderna är död vävnad som inte påverkas inifrån :) Mitt bästa tips för trött hår är Balsammetoden och rå kokosolja som inpackning/leave-in!
#5 Jo, jag vet, Men skadar ju inte att få lite hjälp på traven, har varit väldigt stressad en period så det har blivit tunt osv också, tänkte att det hjälper lite :). Jag har testat Balsammetoden 2 gånger, första gången gick det super, andra gången så gick det inte lika bra, min hårbotten blev knas men tror det mest berodde på bytet till schampoo igen. Men jag kan tycker det är lite jobbigt med BM just nu. Men kokosolja ska jag testa! Har hört från flera att det ska vara bra :)
Jag har köpt scilicea nu, blir intressant att se om det blir något resultat eller inte :). Hjälper ju även hud och naglar, vilken jag behöver lite hjälp med! Super :)
Jag köper Bamboo…å de så bra…Har använt det länge,…Det är mot hår och hud och naglar!!Hett tips