Vilken frisyr & hårfärg tror ni...
Jag hade toppat det (pyttelite) och färgat det chokladbrunt! Provat sova med flätor eller kanske "bulle" på huvudet för att få till lite lockar🙂
Funderat på att göra något med luggen och kanske klippa upp det lite?
#1 Ja det är ganska slitet så toppa det behöver jag och klippa bort lite slitet.
Jag är lite "anti" lockar, jag plattar helst hihi sover med flätor gör jag ibland 🙂
#2 Mja lite med luggen men vet inte riktigt vad 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Hej sis, kan jag lägga in i din tråd med? Så slipper vi två trådar 😉
#4 Japp går bra 👍
Då frågar jag samma som syrran för jag börjar bli knäpp. Är döless på mitt hår, klipper upp det, färgar det och flätar på alla möjliga sätt. Funderar på en halvkort frisyr, en bit över axlarna men lika mycket som jag vill klippa av det och förändra det så vill jag ha det kvar, lite som att äta kakan och ha kakan kvar. Därför undrar jag vilken frisyr som skulle passa mig bäst, oavsett längd. Lockar har hitentills inte passat så bra, jag blir allt för pudellik. Liksom kort lugg.
Putt 🙂 Ingen som har fler förslag?
Frida, jag skulle vilja se dig i en honungsblond färg! Men tror inte det skulle hända. 😉 Annars tycker jag att du antingen bara ska toppa det, eller klippa till någon ny frisyr. Men det finns så många snygga frisyrer, vet inte riktigt vad du skulle trivas i :)
Nina tycker jag skulle försöka sig på en längre bob, i denna stil: https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRJJGLCh5n6fbstaU6c9Cbzr-ilZx8KAG9g5Y58WxpTc5et0xwS_g Älskar verkligen den frisyren! 😍 Sen växer ju håret alltid ut igen, så det är inte sååå farligt att klippa sig!
#8 Nej jag är helt vilse i vad jag vill ha för frisyr haha vet bara att jag inte vill ha kortare än axlarna i alla fall 🙂 Honungsblond hmmm :P
#9 Vad med något sånt här? http://hairstylestoday.biz/wp-content/uploads/2013/05/cute-medium-length-layered-haircuts-2013.jpg Lite uppklippt som ramar in ansiktet :)
Hehe jag tror bara att honungsblont skulle vara sååå fint på dig och skulle matcha din hudfärg och ögonfärg supersnyggt! 😉 Typ som den här nyansen: http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSEgedi71ThZwszmJ1x623Bi-BuPGEsDVf3GMpgLzjA3wXZHA1M3Q
#8 tack för tipset, det var riktigt snyggt. Jo visst är det så att det växer ut igen men eftersom jag klippt det kort några gånger vet jag också att det tar lång tid att få det någosånär långt igen, detta är det längsta jag haft håret (räcker ner till bh-bandet). Jag både vill och inte vill vilket ger stor beslutsångest 🤪
Här är fyra jag kollat extra på, Två lite längre och två kortare.
#12 Jag tycker första är snyggast (uppe till vänster alltså). Vill själv gärna klippa så i framtiden. 🙂 Vet att det är svårt att besluta sig när man har låtit håret växa ett tag efter att ha varit "korthårig"… Men å andra sidan är det ju kul med förändring! :D
Putt.
Ska klippa mig på tisdag, men vet inte hur jag ska göra det än 😛
#16 Fint! 👍
Frida skulle passa i knallrött eller chokladbrunt hår tycker jag. Dock har du en passande färg nu också :) Din frisyr passar dig, möjligtvis topps lite :) Nina, jättesnyggt när du klippte dig :)
-Bättre ökänd än okänd