Hår iFokus

Hår

Etikettprodukter
Läst 1577 ggr
ilenna90
0

trasig plattång :(

min mardröm är här - min plattång gick sönder igårkväll - helt utan förvarning. 

finns det nån här som har en superbra plattång att rekommendera? min trogna plattång har varit perfekt och jag tror att jag haft den i typ 6 år :o denna var det:http://s3.pji.nu/product/standard/800/289604.jpg en remington s9902

jag har rätt tjockt hår så jag vill ha en kraftig och som är rätt bred och helst inte har särskilt långa plattor (inte dom smala varianterna alltså) och en plattång man kan platta igenom hela håret med på en gång och inte behöver sätta upp håret för att ta det i sektioner så att säga. 
Också viktigt att det är en relativt lång sladd, att den går snabbt att värma upp och att det finns någon slags display som visar vilken temperatur man kommit upp i. 

Priset kan vara upp till 600-700. 

nån?? :((((

Clementinbarn
0

Jag kan inte mycket om olika plattångar då jag inte brukar platta håret! Men varför inte köpa en likadan som den du hade? Eller den kanske inte finns att köpa längre.. Du kan ju alltid kolla Tradera om inte annat :)

"I am definitely a mad man with a box." - 11th Doctor

ilenna90
0

Nej den finns tyvärr inte längre. Det finns en väldigt lik variant men enbart på eleven och den kostar ca 900 spänn vilket känns lite överdrivet.. Finns inte på tradera heller och då är det ju oftast användna tyvärr.

Rebellkatten
0

Plattar inte håret superofta och har inte använt så många olika men jag är supernöjd med min Gm.ma (Ga.Ma Cp1 ceramic ion iron) dock har den inte någon display. Men kanske någon annan från samma tillverkare har det du vill ha? Min plattar på första försöket och jag slipper stå och hålla på med håret i en evighet. Lång sladd har den också.

[Kamillah]
0

Jag har tjockt och långt hår, använder denna, mycket bra är den!
Man kan även sätta fast små grejer på sidorna som fungerar som en borste, det är nog det jag tycker är bäst med den :) Då plattas håret verkligen ut platt.