Tips på frisyrer
Om du snabbt tröttnar så tycker jag du ska ha kvar längden och istället lära dig uppsättningar, då kan man variera dagligen.
Söker man på braided hair på youtube finns det tusentals instruktioner.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Håller med #1 långt hår är supervarierat enda anledningen jag ibland har samma frisyr 2 ggr/vecka är för att jag ibland blir lat och inte orkar lära mig en ny.
Till ditt utseende kanske asymetriska frisyrer skulle passa, altså tex en fläta efter en sida, en lösare/mjukare knut bakom örat osv eftersom du ändå har ganska kort hår borde du inte få huvudvärk av att ha en sned fläta el dyl.
Ett flätat hårband (sök på lace braid på youtube tex) skulle du nog också passa i.
Däremot är jag dålig på sånt men du kan ju testa och se om du tycker du passar i det.
l'm back
En mörkare askbrun vore snyggt på dig! 🙂 Ser också en snygg bob framför mig, men det kanske du hade tröttnat på också, haha. Som tidigare talare har sagt så kanske det vore bra att kolla in olika uppsättningar. Luxy hair på youtube har många fina tutorials. :)