Hjälp med enkel uppsättning
Hejsan,
Jag ska nästa helg på dop och tänkte för en gång skull ha håret uppsatt 😛 Har för tillfället ingen fantasi och vet inte vad jag ska söka på riktigt, så nu hoppas jag ni skulle vilja/kunna hjälpa mig 🙂 Jag har väldigt svårt för flätor så de vill jag helst inte ha tips på 😉
Glömde säga; har långt, tjockt och vågigt hår. 🤪
Helst inget för svårt 😛 Tack på förhand 😃
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
Sätt upp de i en vanlig hästsvans.
Dela sen håret i tre delar, varje del blir en fläta (alltså tre flätor)
Sen så snurrar du varje fläta runt toffsen och sätter fast med hårnål, enkelt men snyggt
Där allt som har med motorer är samlat
http://bilslakt.se/Forum
#1 Tack för förslaget! 🙂
Ska testa i veckan och se om de blir bra 😛
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
En donut är nog det enklaste man kan göra. Du behöver bara en omaka strumpa eller två och kan sätta knuten var du vill på skallen.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
#3 Tack för förslaget !
Jag tror faktiskt jag har en donut liggande här hemma 😃 Detta ska också testas då 🙂
/ J