Fluffigt hår
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
hur får man såhär fint hår? så fluffigt å sånt? :o
Jag har platt hår som är rätt tråkigt att ha ):
SKIPPA FRAM 40 SEK
tack för svar :)
Om man tar allt hår, fuktar det och ev har i lite mousse eller liknande och sedan tvinnar det och gör en bulle högst upp på huvudet och sover med det så kan det få massa volym och lite lösa vågor när man släpper ut det på morgonen! Spraya med huvudet uppochner är ju också en gammal favorit :D
hahah då ser de bara hemskt ut xD
Jag brukar föna håret upp och ner och sedan använda mig av en saltvattenspray, håret känns strävare då (och hon i videon är ju känd för att färga håret i galna färger=strävt hår) är lättare att hantera och blir rufsigare helt enkelt
Jag använder mig av Disp core beach och köper den på lyko.se 🙂
#5 okej :D ska prova de
Men om man ha sån färg på håret, kan man ha blonda ögonbryn eller kommer de se hemskt ut? xD
Tror det kommer bli snyggt, man vänjer sig efter ett tag. Jag hade mörka ögonbryn till rosa hår, tyckte dock jag såg ut som om jag rymt från ett mentalsjukhus när ja inte hade något smink på mig alls, med håret då.
Ricinolja 3/vecka sedan 24/12 - 2011.
www.elinvikstrom.blogg.se
haha okej ^^ för jag tycker sånt hår passar bättre till svarta ögonbryn
Jag har haft de flesta ljusa pastellfärger och har haft vanliga bruna ögonbryn till de. Enda gången jag färgade mina ögonbryn till nån annan färg va när jag va rödhårig, så färgade jag de så det blev liiiite mer i lila/röd nyans men de syntes knappt :P