Hår iFokus

Hår

Etikettprodukter
Läst 1123 ggr
[Jane95]
0

Lee Stafford

Hallå!

Undrar om det är någon här som har testat Lee Stafford sun kissed lightening spray? Sliter den på håret eller är det bättre än att färga?

[Jane95]
0

http://www.lyko.se/lee-stafford/lee-stafford-sun-kissed-lightening-spray här är länk på produkten för er som undrar!:)

[Jane95]
0

Är det ingen som testat?

askan
0

Eftersom den måste innehålla blekning så är det nog tyvärr så att den sliter. Jag har hört nån gång att just sprayer kan slita extra mycket eftersom man kanske inte tvättar ur den direkt som man gör med vanligt blekmedel, så det kan ju vara något att tänka på. Men det kan ju vara bra om man t ex bara vill spraya "utanpå" håret, då är det ju inte hela håret som blir utsatt =)

[Jane95]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hallå! Kommer nu med uppdatering då jag använt sprayen 4 gånger, som är maxgräns( håret måste få vila sedan). Jag är faktiskt väldigt nöjd! Då jag har mild psoriasis så är min skalle liiite ömtåligare än andras men inte har huvudet kliat något utav detta! Håret blev ljusare, men inte överdrivet.. 

Lägger ut en bild på hur mitt hår såg ut efter varje användning, dock är det olika ljus på bilderna då bilderna tagits på olika ställen men man ser ändå skillnaden! Billigt, luktar gott och ger förändring på kort tid, 10/10 !:)