Hår iFokus

Hår

Etikett: tips-råd
Läst 751 ggr
Haztparken
0

Göra något med håret

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan!

Jag skulle vilja göra något nytt med mitt hår men vet inte vad! 😃

Så har sett en del som frågat er om hjälp och tips här så tänkte göra detsamma 🙂

Slänger in en bild tagen nu precis såhär på kvällskvisten (dålig kvalite och ljus, förlåt)

Så ska försöka förklara mitt hår! Har hår till lite mer än nedanför bysten. Ljusbrunaktigt med rött (koppar) inslag, helst uppe vid toppen, vilket bara blivit mer rött efter åren så tar väl över till slut antar jag.
Har lite självlockigt som syns mer vid kortklippt (förstås) men ändå lite kvar nu. Normaltjockt.

Har aldrig färgat, tonat eller dylikt med mitt hår, helt naturligt.

Vill fortsätta ha långt hår, vill också försöka få längre, så inget om korta frisyrer 😉 Har haft lugg innan i x antal år, som fortfarande är lite på utväxt, och det är inget jag vill skaffa mig igen då jag trivs i frisyren jag har nu, alltså vanlig rak mittbena.

MEN, vill ändå att något ska hända med mitt hår! Var väldigt inne på dip dye innan men känns lite sent att göra det nu.. Så har ni något ni ser kan passa mig? Någon ny hår trend kanske? Ska inom dom närmsta dagarna beställa klipptid så skulle uppskatta lite tips inför det! 😊

Haztparken
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hittade en bild där man ser min hårfärg bättre! Ungefär såhär ser den ut! Lite rödare där uppe 🙂

claris96
0

Gör en permanent :)

Disturbed-Angel
1

Om du är villig att klippa och färga dig tror jag att du skulle passa väldigt bra i page med lugg i en röd färg :)