Hjälp med färg!
Jag är så trött på min hårfärg!! Känner att jag skulle vilja ha det lite mer rödbrunt eller kanske lägga i lite blonda slingor, vad säger ni? Vad ska jag göra? PS. detta va typ den enda bilden jag hittade där jag har nedsläppt hår.. (På bilden framstår färgen som lite brunare än den egentligen är eftersom bilden är tagen med blixt, det är mer råttfärgat i verkligheten)
Rödbrunt isåfall tycker jag :)
"I am definitely a mad man with a box." - 11th Doctor
Vad fint hår du har!
Mvh Shy och Hannah
#1 Håller med. Mer rött än brunt då. :)
Vilket hår, underbart fint! Det första jag tänkte när jag såg det var rött. Om inte klarrött så något rödbrunt, tror det skulle passa dig jättebra. 🙂
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Håller med, det blir nog rödbrunt! #2 #4 Tack så mycket :)
Någon som är duktig på fotoredigering som skulle kunna färga håret i typ photoshop eller liknande bara så jag kan få se lite hur det blir?? :)
Vilket underbart hår du har! Rött-rödbrunt tycker jag definitivt att du ska satsa på, inte blont. Tror rött-rödbrunt skulle passa dig som handen i handsken :)
#7 tack så mycket!! :)
Håller med #7. Du har ett verkligen ett underbart hår mandyK! 😉
#9 tack!! :D
#10 Måste bara säga att du är jätte like Lorde :o
#11 haha, den var ny!! ;)
Jag hade nog provat att lägga i en ganska klarröd toning. Eftersom ditt hår är såpass mörkt så lär det främst ge röda skiftningar i det bruna.
Håller med alla andra rödbrun :)
#13 ja det får nog bli en toning!
#16 Det blev jättebra! Du passar verkligen i rött :)
Jättesnyggt! Är du nöjd?
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
#17 åh tack så mycket!!
#18 tack! Jo det blev lite rödare än det var tänkt men tyckte det blev rätt så läckert ;)
#21 tack så jätte mycket!!
Det där håret hade jag dödat för ;) Herregud vad fint.
#23 åh tack så mycket, va glad jag blir! (Utom den där biten med att döda, sånt stödjer jag inte haha ;P)
Ja det blev ju jättesnyggt! Det passar dig bra! :)
Tack så mycket! :))
Asså shit, vilket sjukt härligt hååår! Har det alltid varit långt och tjockt eller hur tar du hand om det?