Hår iFokus

Hår

Etiketterfärgblekningtoning
Läst 1568 ggr
HästMunken22
0

Färga med kakao?

Hej! Jag har några frågor om att färga håret med kakao. Jag har min naturliga hårfärg nu, har aldrig färgat det förut. Färgen jag har nu är typ blond med lite orange toner, och jag har tydliga både mörka och ljusa slingor. 1. Hur pass mycket färgar kakao egentligen? Har kikat runt på lite sidor men blir inte klokare direkt. Vissa säger att de fått jättemycket färg och andra ingen skillnad. 2. Sitter färgen i permanent(alltså den måste växa ut) eller går den bort efter x antal tvättar? 3. Om jag skulle vilja ha tillbaka min nuvarande hårfärg, kommer den då att se likadan ut eller den kommer att vara ful och förstörd? Tack för svar!

[Glitterregn]
0

Kan tänka mig att det är nog inte permanent eftersom det är naturliga ingredienser. Jag var inne på att färga med kakao men provade aldrig tyvärr, hoppas någon annan kan svara på dina frågor. Lycka till!

HästMunken22
0

#1 Tack för svar! Jag tror nog också att det inte är permanent, men vill höra säkert :)

HästMunken22
0

Putt :)

Blodfot
0

följer!

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!