Hår iFokus

Hår

Etiketttips-råd
Läst 853 ggr
[lenniiis]
0

Hjälp med hårfärg

Skulle ni vilja hjälpa mig med vilken blond nyans jag ska ha på mitt hår. Här har ni en länk till ett ganska bra blogginlägg om mitt hår. Ni kan svara både här och där! Skulle verkligen behöva hjälp eftersom jag ska beställa löshår ikväll. Hoho.

mikkan01
1

Skulle vilja säga att du passar bäst i "sandy blonde" men du ska såklart trivas i din hårfärg också! Om du inte trivs i "sandy blonde" så var nog "honey blonde" finare 😉
Alla Färger passar till klänningen med rätt styling 🙂

~mikkan

[lenniiis]
0

Tack för ditt svar! :) Som jag skrev i blogginlägget tröttnar jag så himla fort på sandy blonde… Åh, tror du att honey blonde passar till klänningen? :D Med vilken styling i så fall?

[Glitterregn]
2

Jag skulle säga honey blonde i mjuka, studsiga lockar eller någon fin halvuppsättning :)

mikkan01
0

#2 Tänkte i samma banor som #3 i mjuka, lösare lockar, med eller utan en halvuppsättning. Något lockigt hade varit sååå fint på dig! 🙂

~mikkan

[lenniiis]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#3 Åh, okej 😃

#4 Tack så mycket! Vad gullig du är 😊

Om ni vill får ni gärna klicka här och säga vilken färg som smälter ihop med mitt hår på vänstersidan (sett från datorn). Ska beställa nu och jag kan inte avgöra vilken som kommer passa bäst… Jag vill ju gärna ha en varm ton, men frågan är om jag ska köpa bleach och kanske färga om den blir för gul, eller chansa på honey och tixa till mitt eget hår utifrån det. Eller ska jag ta sandy blonde? Jag har tittat på massa youtube videos på de olika hårfärgerna och honey såg lite för ljusorange ut för mitt hår. Ah, så svårt det ska vara… 😕

(Ursäkta posandet, får alltid till den där minen på kort :P)

[lenniiis]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Här har ni en liten video på hårfärgerna också. Det är så svåårt! Nu funderar jag på Ash blonde istället…..

Cederin
0

Honey blonde var fint!

Medarbetare på Naglar och Hår

[lenniiis]
0

Beställde den igår :D