Hår iFokus

Hår

Etiketthårvård
Läst 28322 ggr
tezzanr1
73

STORA HÅRKUREN!!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Läste så bra om stora hårkuren vitamintillskott så jag köpt detta nu någon som provat ???

Stora Hårkuren

Marknadens mest kraftfulla svensktillverkade kosttillskott för hår, hud och naglar.

Stora Hårkuren är ett unikt kosttillskott med höga halter av åkerfräken, nässla, kelp, propolis och järn. Alla dokumenterat viktiga för hår, hud och naglar. Dessa örter och mineraler innehåller naturligt verksamma ämnen som stimulerar tillväxt, ger näring och stärker hår, hud och naglar.
Åkerfräken innehåller kiselsyra och lättillgängligt kalcium som ger näring till hår, hud och naglar.
Nässla tillför såväl kisel och kalcium som järn och D-vitamin.
Tio procent av kroppens jod finns i huden och jod från algen Kelp stimulerar tillväxten och ger friskt hår, hud och naglar.
Propolis är välkänd och omskriven naturprodukt, en viktig komponent i Stora Hårkuren

LadyNagini
21

Lite OT, men när jag såg trådens namn så trodde jag att du skrev "Stora HårK*ken" haha :D Så går det till när man är trött

Luisa
7

#2 Jag har råkat läsa det varje gång jag kommit in här på hår.ifokus Skäms

beliivelove
1

Var kan man köpa detta någonstanns! :)

tezzanr1
0
TatsuOni
0

Är tabletterna pulver i gelatinkapsel eller är det pressade tabletter? Är vegetarian och äter därför inte gelatin.

"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

tezzanr1
0

Pressade tabletter!!!ej gelatinkapsel!!Går nog läsa allt om den när man söker på dessa!

TatsuOni
1

Tack för svaret. Ska nog ta och testa en burk när lönen kommer in.

tezzanr1
0

Min frisör märkte skillnad knappt slitet alls när jag toppa de så de behövdes knappt och plus e att de växt så glad!

elinkw
0

#8 Åh låter för bra för att vara sant, vill också prova! 
Men har hört att sånna här tabletter ska göra så att allt annat hår också växer fortare..  Har du märkt av det?

Ricinolja 3/vecka sedan 24/12 - 2011.
www.elinvikstrom.blogg.se

tezzanr1
0

Absolut inte!!!Inget annat hår växer förutom det på huvudet!!!CoolRiktigt nöjd

elinkw
0

Åh underbart, ska prova! Vart hittar man dessa?

Ricinolja 3/vecka sedan 24/12 - 2011.
www.elinvikstrom.blogg.se

natha-mjau
2

Är detta bättre än panto-3?

tezzanr1
0
[morat]
1

Hur lång tid tog det innan tabletterna verkade, så att säga? Alltså hur lång tid tog det tills det började växa snabbare? *nyfiken*

tezzanr1
0

Du märker skillnad ganska snabbt inom 2 veckor tyckte jag!sen måste man ju äta varje dag det tycker jag e svårt lätt å glömma

tezzanr1
4

Hej alla!Vore kul ni som provat märkt någon skillnad ännu?eller ni som äter dessa hur mår ni av dessa!Cool

[Glitterregn]
0

Måste man ta dessa vid fyra olika tillfällen eller kan man ta alla på en gång?

TatsuOni
0

#17 Du kan nog ta alla på en gång. Jag delar upp det på två gånger om dagen. Frukost och kvällsmat.

Anibaz
0

Jag beställde nyss en burk och är inne på tredje dagen. Jag tar 3 tabletter om dagen, får se om/när det blir något märkbart resultat.