Hår iFokus

Hår

Etikettköp-sälj
Läst 1931 ggr
[fantasilös]
0

Äkta löshår säljes.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Då jag ska lägga ner min hobby så har jag äkta löshår från rapunzel till salu. Info står på varje bild högst upp till vänster. Mvh

[fantasilös]
0

.

[fantasilös]
0

.

[fantasilös]
0

Detta har jag 260 slingor av.

[fantasilös]
0

Detta har jag 320 slingor av.

[fantasilös]
0

Prislista: Bild 1: 500kr. Bild 2: 600kr. Bild 3: 600kr. Bild 4: 700kr / 100 slingor. Bild 5: 700kr / 100 slingor. Löshåret på bild 1,2,3 räcker till en hel förlägning. Löshåret på bild 4 & 5 räcker 100 slingor till en hel förlägning.

[fantasilös]
0

Sänker! Bild 1: 400kr. Bild 2: 500kr. Bild 3: 500kr. Bild 4: 600kr / 100 slingor. Bild 5: 600kr / 100 slingor.

TezzD
0

Jag är intresserad av KeratinVax håret. Men man kan hitta på Tradera för 399 😉

Har du ngt bra paketpris på ALLT? (Keratin)🙂

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Chamy
0

Fantasilös- läs Viktigt gällande bilder!

Vill du lägga in bilder som inte tillhör dig i tråden(kopierade eller nedsparade spelar ingen roll) så rekommenderar jag dig att länka.

Chamy

Medarbetare på Hår iFokus

JustMySelf
2

Råder er att läsa tråden på Mode & Skönhet iFokus som är startad av samma användare (finns på förstasidan, kan inte länka via mobilen) innan ni gör några affärer med denna användare. Verkar som att hon tagit pengarna men aldrig levererat några varor.

TezzD
0

Tack för inlägget#9!!! Jag har varit nära på att göra affär nämligen. *pjuh*🥵

HjärtaRosalee

ilenna90
1

skulle också precis gå in här för att varna! Men användaren har dessutom tagit bort sin användare idag efter att hon blivit påkommen (jag blev lurad och när jag skrev om det i tråden visade det sig att vi är flera..) så vad skönt att höra att du inte hann köpa något! med tanke på att priserna var rejält dyrare här.

TezzD
0

Nej jag skulle få ett bra pris, jag är frisör och köper annars av återförsäljare direkt.
Så jag tänkte att jag skulle göra ett kap.
Men det blev aldrig så för jag köpte av min återförsäljare istället. Tack och lov!

HjärtaRosalee

Chamy
0

Jag råder er som har blivit lurade att polisanmäla.

Chamy

Medarbetare på Hår iFokus

Inlägget är låst för nya kommentarer