Äkta löshår säljes.
Prislista: Bild 1: 500kr. Bild 2: 600kr. Bild 3: 600kr. Bild 4: 700kr / 100 slingor. Bild 5: 700kr / 100 slingor. Löshåret på bild 1,2,3 räcker till en hel förlägning. Löshåret på bild 4 & 5 räcker 100 slingor till en hel förlägning.
Sänker! Bild 1: 400kr. Bild 2: 500kr. Bild 3: 500kr. Bild 4: 600kr / 100 slingor. Bild 5: 600kr / 100 slingor.
Fantasilös- läs Viktigt gällande bilder!
Vill du lägga in bilder som inte tillhör dig i tråden(kopierade eller nedsparade spelar ingen roll) så rekommenderar jag dig att länka.
Råder er att läsa tråden på Mode & Skönhet iFokus som är startad av samma användare (finns på förstasidan, kan inte länka via mobilen) innan ni gör några affärer med denna användare. Verkar som att hon tagit pengarna men aldrig levererat några varor.
skulle också precis gå in här för att varna! Men användaren har dessutom tagit bort sin användare idag efter att hon blivit påkommen (jag blev lurad och när jag skrev om det i tråden visade det sig att vi är flera..) så vad skönt att höra att du inte hann köpa något! med tanke på att priserna var rejält dyrare här.
Jag råder er som har blivit lurade att polisanmäla.
Rosalee