Brun till blondt
Min största last här i livet är att alltid vilja ha förändring… med mitt hår. Jag är aldrig nöjd i mer än en månad! I grund och botten är jag blond, färgade det brunt när jag var 16 och tröttnade på det bruna efter cirka 10 månader och blev blond igen. Var blond i cirka ett år och nu sitter jag här med brunt hår igen och jag har… tröttnat. Blir galen!
Till saken: hur lång tid kommer det ta för mitt hår att bli blondt? Vet att man inte kan säga exakt, men ungefär? Jag har röda pigment i det. Men det är liksom mörkbrunt. Jag har inget emot att klippa av slitet hår, det växer ju ut igen. Dessutom växer mitt hår snabbt!
haha jag är likadan, tröttnar också jätte fort och vill ha förändring. har blont hår naturligt men blev sen brunett sen ville jag bli blond igen osv.. men jag ångrar mig alltid när jag blir brunett för att sedan få tillbaka en bra blond färg är ett oroligt jobb och sliter på håret så mitt mål nu är att vara blond men behandla det bättre så det blir friskare:)
haha visst är det jobbigt?! jag trivs i brunt, men tröttnar juuu! tröttnar på blont också. tröttnar på allt… är ju svenskblond och inte ljusblond som jag brukar vara, så får ju ful utväxt… så jobbigt det där :)
2# haha ja jag vet!! min kille bara suckar när jag byter hårfärg. ibland kan jag få ett infall och bara gå och köpa en färg och färga det utan att tänka efter och jag trivs i ett par veckor sen tröttnar jag igen!!! ooh.. men nu när jag har kortare hår håller jag mig till blont men sen när jag får längre vill jag nog ha rödbrunt;) haha
Haha min med!! Jag också. Så var det med det bruna sist. Färgade det för cirka två månader sedan… Sådan är jag också! När jag är blond vill jag ha page, men när jag har brunt vill jag ha långt… :)
4# många tycker nog man är tramsig men det är faktiskt jobbigt… man är liksom aldrig nöjd, undra varför det är så att man vill ha förändring jämnt, min kille sa nu har du denna färgen ett tag och inte färgar, haha.