Hår iFokus

Hår

Etiketthårvård
Läst 1593 ggr
natha-mjau
0

Lanza Healing Moisture

Någon som testat/använder detta, Healing Moisture Tamanu Shampoo & Moi Moi Hair Masque ? Det var väldigt bra pris nu så jag funderar på att beställa det men hittar inga bra recensioner på nätet.
Har väldigt torrt och slitet hår.

http://www.headspot.com/h%C3%A5rv%C3%A5rd/schampo/lanza-healing-moisture-tamanu-shampoo-moi-moi-hair-masque-300ml.html

[Teddies matte]
1

Väldigt lång innehållslista och en del "skräp", inget som jag skulle stoppa i håret.

Har du funderat på Balsammetoden? Mycket bra mot torrt hår och skonsammare för håret.

natha-mjau
0

#1 ja det har jag men det verkar för "krångligt."
har frågat om det men får bara svar "kolla på lockig.se" så det har inte blivit av eftersom jag vart för lat.
Vill hellre få svaren serverade ;)

[Teddies matte]
1

#2 Inte alls krångligt, tar bara lite längre tid att tvätta håret, varför går du inte in och kollar på lockig.se då? Där hittar du allt du behöver veta, onödigt för andra att börja skriva allt när det finns en hel hemsida som beskriver hur man skall göra och som handlar om allt man behöver veta. Ta dig några minuter och gå in där och läs. Där får du svaren serverade.

elinkw
1

Balsammetoden är inte alls krångligt! Jag behöver inte alls styla mitt hår numera, som ja fick göra varje dag när ja använde schampoo för att de skulle så någorlunda bra ut.

Ricinolja 3/vecka sedan 24/12 - 2011.
www.elinvikstrom.blogg.se

Cederin
2

Håller med ovanstående, Balsammetoden har gjort mitt hår fluffigare och mer lättstylat faktiskt! Trodde det skulle vara tvärtom (vilket det dock var första veckorna)

Medarbetare på Naglar och Hår

natha-mjau
2

okej, tack!
Men nu var tråden inte om BM :)