göra något med luggen..
Jag har lockigt hår, vanligt fall medel hårda korkskruvar men som tyngs ner av längden. Har inte något speciellt med luggen just nu, som börjar bli lång och osmidig. Slutar med att jag alltid sitter och håller den bort från ansiktet på lektioner, när jag äter, läser osv.
Har ni något tips på hur man skulle kunna klippa luggen, som passar mitt ansikte? Vill inte bara sätta upp det olika hela tiden, vilket är svårt då det är lockigt. Något som passar lockigt hår dessutom, tror min lugg lockar sig lite när den blir kort också… Sklulle bli jätte glad om jag fick nå tips :))
Jag ungefär samma hår som du, kanske lite mindre lockigt. Har haft olika typer av luggar (rak,sne, någon blandning mellan sne och rak, v-lugg, kort, lugg, lång lugg…)
har alltid sparat ut sen. Tycker den är jobbig som du, måste alla platta och fixa.Så jag låter den växa ut och har gjort en rejäl rosa ombre effekt i håret istället, mycket mer bekvämt..
Jag har också lockigt hår… Har en ganska kort snedlugg :) Den är kort nog att man kan ha den i pannan, men lång nog att man kan sätta upp den till sidan om man vill.
#3 vad är bobbypins? åh men tack!
#4 Hårnålar :)
Tycker också du har en skitsnygg frisyr (och fin glugg :D)!
Sajtvärd på Iller.ifokus
#5&6 hahaha jahaaa, använder aldrig namnet bobbypins 😃
#7 ååh tack :D, haha nja det vet jag inte.. (:
Rosalee