Bomba mig!
Med dina bästa och enklaste håruppsättning/styling tips!!!!
Om lite mer än en månad så ska jag ha en inspirationskväll för nya och gamla kunder.
Jag ska visa dom enkla och snygga tips på frisyrer!
Fest som vardags.
Skicka gärna in en bild och beskrivning på din frisyr!
Som tack för hjälpen så kommer jag att dra en person som jag kommer att skicka en (väldigt liten) gåva till😃
Hit me!
Rosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus.
Om du vill ha tips och bilder så har Glitter en hårguide i butiken som man får gratis, igår släpptes även den nya för i år men den har även smycken i sig. Dom har förmodligen förra årets också så bara fråga om den. Då vet man även vilka verktyg man använder till frisyren.
att ha platt hår med en blomma i tycker jag är snyggt
Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!
Äsch. Använd youtube!
Haha, jag tänkte mer att jag kunde ha lagt upp något, men det jag kan har jag lärt mig från videos på youtube och därav min kommentar. ;)
#9 imorgon, imorgon… ;)
DENNA sidan gillar jag :) Här finns allt och inget :P
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
#12 Så lite så :) Du kan ju göra egna sökningar också, inte bara den jag skicka till dig :) Om du nu är ute efter annat :)
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
Öh. Har inte bilden tillgänglig. Får lägga upp den imon. .-.
Jag älskar ju flätor i alla slags former, på så vis blir mitt långa hår inte lika mycket i vägen. Denna flätas inbakad från sida till sida över bakhuvudet, och flätan man får över sätts fast med hårnålar längst ner. Är man van att fläta så går det bara på ett par minuter.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Nu vet jag ju inte om du är med på FaceBook, men det finns en sida som jag är förtjust i där. Det finns alla möjliga både mer vardags -och festfrisyrer.
http://www.facebook.com/#!/LatestHairstyless
Om inte länken fungerar så sök på Latest Hairstyles på FB 😉