ska jag våga klippa av håret??
hejsan!
jag är redigt sugen på att göra ett ordentligt klipp, rättare sagt en september/Petra Marklund frisyr där det är kortare på sidorna och längre upptill.
MEN jag är ju feg såklart.. mitt hår just nu är väldigt tråkigt och jag är såå trött på det, det är vågigt, väldigt tjockt och når en bit nedanför axlarna. Därför undrar jag om ni tror att frisyren kanske inte lämpar sig så bra för min hårtyp? hur funkar tjockt hår+kort frisyr ihop? sen så undrar jag också om ni tycker att jag ska bleka det med om jag nu gör frisyren. Det verkar ju vara det vanligaste hos de som klipper kort, att man även blir vitblond. Mitt egna hår är brunt..
Lite bråttom iväg, men svarar lite snabbt! Lättare med en kort frisyr om man har tjockt hår! :)
Jag har Völdigt tjock lockigt hår Jag hade det typ förrut till mellan öronen o axlarna( imellan slutar det) Sen klippte jag av håret inför en fotografering, först tyckte jag inte det var så illa men ångrar mig som f*n , jag sparade länge för att få de lilla längd jag hade på det