Hår iFokus

Hår

Gasoline
0

Det vill jag också veta, så jag kastar in en kommentar och hoppas på bättre svar än mitt :-D

MaaariaS
0

Jag har det….i mitt hår funkar det inte 😕blir bara äckligt 😕

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

HamsterMarie
0

Köpte den idag och den funkar rätt så bra bara man inte råkar ta för mycket, då ser håret bara smutsigt ut. Kan lägga in före och efter - bild snart :)

HamsterMarie
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Före/Efter

Hade kanske i lite för mycket såg det ut som, men det blev glansigare och såg inte lika torrt ut :)

[Älskamig]
0

Man ska bara ta i topparna väl? För jag körde på något liknande, men för permanentat hår - när jag hade det, och det funkade rätt bra.

HamsterMarie
0

#5 Det står att man ska använda i både toppar och längder. ;-)

[Älskamig]
0

#6: Okej, jag körde bara på topparna. Annars såg det flottigt ut på mig!

HamsterMarie
0

#7 Ja, jag brukar ta lite mindre på längderna annars blir det samma för mig.

JustMySelf
0

Ingen mirakelprodukt men blir lite slätt och glansigt i alla fall 🙂

MaaariaS
0

Gliss hair repair with liquid keratin, ultimate oil  elixir funkar bättre på mitt hår en oljan 🙂

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

-Idaoh-
0

Jag använder detta i mitt egna + löshår och de luktar sååååå gott :) så hinner man inte med en dusch på morgonen och man känner att man luktar skunk är detta en räddning !

Mitt löshår blir helt magiskt fint med detta , är helt förälskad :)))

mopsen12
0

Använder den efter att jag tvättat håret, om det känns torrt i topparna eller innan jag lockar/plattar. 

Mitt hår blir glansigare och mindre torrt. Supernöjd! 😊

[etsan]
0

Jag har den och för mig funkar det super!

Roonja
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag använder det, och har gjort i snart 1 år. Mitt hår har både blivit friskare och tjockare. Jag använder det 2-4 gånger i veckan och det har verkligen visat stora resultat. 🙂

p2200
0

En personlig favorit! :)