Blått hår
Hej, jag vill så gärna färga håret blått. Men mamma säger att det är fult och jag får inte färga det blått bara för det 😐 Ngn som vet hur man kan övertala henne? 😃
//Elina ♥
När jag inte fick färga mitt hår hemma i huvudtaget utan bara hos frisör och absolut ingen annan färg än svart, blont eller brunt så färgade jag håret shockrosa hemma hos en kompis och tog skiten när jag kom hem. Sen dess har jag fått göra hur jag vill med håret :) De var hur jag gjorde, men kanske inget att rekommendera andra att göra :D
"I am definitely a mad man with a box." - 11th Doctor
Haha :D Jag har färgat mitt hår svart och rött förut, har den röda färgen kvar nu. Men det är inte sån där skrikröd utan det är typ kopparröd 🙂
//Elina ♥
Säg att du är X-antal år gammal och är i den åldern då man måste experimentera lite. Att färgen du ska ha i håret är en semi-permanent färg, så den skadar inte håret och att det är väl kul att vara lite egen ibland och testa vad man trivs i…… Meeeeeen, var försiktig när du färgar håret och efter dusch/när håret är blött, så du inte fläckar ner badrumsgolv osv. För då kanske du måste skaffa lite bättre argument nästa gång, haha xD lycka till
Bättre att du har blått hår som ungdom när du fortfarande går i skolan än som typ 30 åring som ska jobba 😃
"I am definitely a mad man with a box." - 11th Doctor
Haha ja 😃 #4 Jag har redan fått rött golv en gång xD #3
//Elina ♥