Handgjorda syntetdreads
Säljer handgjorda syntetdreads efter beställning. Jag gör både SE och DE dreads, tunna som tjocka, enfärgade eller candy canes. Ni kan blanda precis hur ni vill :)
Beställningar som kommer in under februari kör jag ett rabatterat pris på;
Helhår DE dreads: 600 kr (ca 50-60 st)
Helhår SE dreads: 500 kr (ca 70-80 st)
Helhår blandat DE och SE: 550 kr (ca 60 st uppdelat smart)
Priset inkluderar inte frakt!
(Frakten går på 60 kr och skickas via posten)
Ni får då välja mellan två längder (långa eller korta), tjockleken kör jag en standardiserad storlek på (det jag personligen tycker är snyggast). Skulle ni vilja ha tjockare eller tunnare dreads så kommer priset att ändras.
Leveranstiden ligger på 2-4 veckor.
Skicka ett meddelande om ni är intresserade! Skriv då vilket "paket" ni är intresserade av samt vilken/vilka Färger som är av intresse :)
Färgkarta hittar ni på meklund.blogg.se
tack så mycket för hjälpen men har hittat en försäljare via tradera som jag har beställt utav :)
jag vill verkligen a dreads igen! men kan inte så mkt.. vad är skillnaden på SE-dreads och DE-dreads?
och hur kan man själv sätta fast den om man beställer?
// Emma
Medarbetare på Chinese Crested iFokus
Keep talking shit about me.. you're making me famous!
Jag har skickat ett meddelande med info till dig :)
Har glömt uppdatera här men då det längre inte är februari gäller inte dessa priser längre. Dock ingen större skillnad. Den största skillnaden är att jag nu har pris baserat på längd och inte vilken typ av dread man vill ha.
Längder man kan välja på:
Korta: ca 20 cm
Mellan: ca 30-35 cm
Långa: ca 45-55 cm
Priser:
Helhår korta dreads: 500 kr
Helhår mellan dreads: 600 kr
Helhår långa dreads: 700 kr
Priset inkluderar frakt och leveranstiden ligger fortfarande mellan 2-4 veckor.
För tidigare tillverkade dreads och färgkartor: http://meklund.blogg.se
Håller du fortfarande på? :) (med tanke på att tråden är väldigt gammal xD)

Skulle gärna vilja ha lite mer info, om detta fortfarande är aktuellt?!
Gå in på hennes hemsida som hon länkat i #4 om ni #5 och #6 fortfarande är intresserade. Hon håller fortfarande på :)
Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .