(S) En hel drös med hår (brunt-blont)
Jag har ett antal set med hår här hemma som aldrig riktigt kommit till användning. När jag var yngre växte pengar på träd, och håret ändrade färg varje månad.
Nu har jag blont hår ner till svanken, och kommer aldrig behöva dessa förlängningar igen :)
Billigare vid snabb affär.
Behöver lite pengar innan mitten av maj.
Så lägg bud bara om det är något av intresse.
1# Ger 80 kr för det!
Vid en snabb affär kan jag gå med på det :)
Bra skickar pm till dig
Eftersom den här tråden är gammal, har du kvar det mörkbruna? :)
Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund
Än så länge har jag det :) Men jag behöver bli av med det denna veckan, då jag åker på semester om 2 veckor, och behöver lite fickpengar.
Okej, hör av mig senare på PM :)
Måste tänka efter lite först .
Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund
Finns #5. Kvar? :)
Stall Bråna
Yes :) Sker köpet idag/imorgon så kan jag gå ner till 300;- och bjuda på frakten. Jag åker till grekland i helgen och behöver fickpengar :) Haha.
Eftersom alla verkar vara oseriösa som skrivit, så är allt i tråden kvar.
Jag får fundera på saken. Återkommer :)
Stall Bråna
Jag kan inte köpa det är jätte biligt men har inte pengar just nu!
Jag skule uppskatta om alla som inte har för avsikt att köpa något av ovanstående hår avstår från att skriva i denna tråd. Det blir väldigt konstigt om alla bara skriver att de inte kan köpa det.
Jag har fått mer pengar nu så jag undra vad du tar för det bruna eller der slingade!
300;- styck.
Men jag har haft närmare 20 brudar som sagt "åh, jag vill köpa det", och sen inte hört av sig igen eller kommit med dumma ursäkter.
Så nu gäller alltså ett köp denna veckan eller så struntar jag i att sälja det helt och hållet :)
Mvh Dani
okej men det blonda 3& då?
6#*
300;- för båda.
okej kan ej då eftersom jag bara fick 200 denna månaden :(
Hej. Jag vill köpa nr, 4 av dig, det med bruna och gudiga slingor! Kontakta mig på Louise.victoria.sjogren@hotmail.com eller 0709191087, jag är inne här väldigt sällan .. mvh Louise.
är där något kvar?
Allt utom nr. 4 är kvar :)
Hur breda bitar är det på nr . 3 ?
Det går ju att urskilja på bilden. Längden är 40 cm.
Det är en bit som går från "öra till öra" och småbitar på ca 4 cm.
Hm. Är dålig på bud som det står på nån. Men vad vill du ha för nr. 3 & 6?
330;- inklusive frakt :)
ok :) var bor du nånstans? för om vi bor nära kan jag kanske hämta det annars..?
Jag bor på kolonigatan :) Så ja, upphämtning går lika bra.
(dessutom går jag ut med två vovvar runt lunch varje dag. En på viktoriagatan och en vid suellsgatan).
ah, vad ska du ha för det exkl. frakt? så ska jag kolla hur mycket jag har i pengar då^^
300 jämnt :)
30;- var frakten i ett grönt kuvert från posten.
Har du kvar #6? vad vill du ha inkl frakt?
Hur mycket vill du ha för #2?
500;- om det är en snabb affär. Frakten ingår om det sker den kommande veckan. :)
Är #2 slitet eller så eller är det bra kvalitet?
Det är bra kvalitét. Jag hade det isytt i 6 dagar, men fick sår i hårbotten av flätorna, och kunde därefter inte använda det igen (förens jag bytt hårfärg till brunt och då köpte de andra två förlängningarna).
Så det är väldigt lite använt, och därmed i bra kvalité. Däremot är det hemmasytt för tjocklekens skull, så där är en rad med tråd som håller ihop fästena. Det är valfritt om du vill ha kvar tjockleken eller dela upp dem på fler, men tunnare tränsbitar.
Frågar igen, Har du kvar #6? vad vill du ha inkl frakt?
Förlåt, jag har glömt bort dig. Det var inte meningen :)
Jag vill ha 100;- inlusive frakten som går på 30;-.Det är väl 11 kronor/slingan eller något.
Okej då avstår jag, var mer än vad jag var beredd att betala! :)
Du är medveten om att en slinga kostar mellan 40 och 80 kronor?
#46: Ja, kan kosta det ny i förpackning, beroende varifrån man köper.
That's my point :) Håret i fråga har inga clips på sig, och har därmed aldrig används. Jag kan därför inte tänka mig att sälja dem för en femma styck då de är som alldeles nya.
Finns nått hår kvar?
Nej. Annonsen är över ett år gammal och kan tas bort.