Hår iFokus

Hår

Etiketterdreadslöshårperuker
Läst 2418 ggr
[WiieSoet]
2013-05-08 13:06
0

Slingor

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej. Nu har jag äntligen övertalat min mamma att jag ska få skaffa slingor. Vill ha lite smått galna Färger.

Men nu kommer min fråga, vilket är bäst att använda?
Nail hair, stick hair, clip on, osv..

Jag har väldigt långt och tjockt hår. Denna bild är tagen för ett tag sedan. Idag har jag rödbrun hårfärg.

Vad skulle passa mig, all hjälp jag kan få uppskattar jag!

MiaaiM
2013-05-08 21:07
0

När det gäller första frågan så vet jag faktiskt inte. Jag har haft nail och var nöjd med det men har inte prövat de andra så jag kan inte jämföra.

När det gäller Färger så tror jag att du skulle passa i det mesta. Vad sägs om lila slingor kanske? Det är snyggt. Eller så lägger du in riktigt knallröda, skulle säkert vara snyggt det med! Eller lite mer blålila!

Visa gärna en bild sen när det är är färdigt om du vill! 🙂

"Smärtan är människornas store lärare"

*Diagnostiserad Fibromyalgi*    http://mariaairam.blogg.se

-Idaoh-
2013-05-08 21:59
0

Sätt med micro ringar (stick hair) då kan du ta ur när du tröttnat på en färg och byta lätt emot en annan färg :) eller köpa små 1 clips och sätta i , brukar finnas på glitter , men även på andra hår affärer :)

[WiieSoet]
2013-05-09 11:55
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack för svaren!
#2 Jag är lat och orkar inte sätta dit slingorna varje dag så clips är inget för mig. Tror stickhair skulle vara något för mig.

#1 Funderar också på lila/blått :) Bilder kommer när jag väl bestämt mig ;)

Här har ni en bild med den hårfärgen jag har just nu. Som ni ser är det bara två gardiner som hänger bredvid mitt ansikte.

WiieSoet
2013-07-26 21:18
0

Hej, tog bort min konto ett tag men nu är jag tillbaka. Har ni lust att ta bort detta inlägg? Vill börja om på nytt :)