Hårfrisyr- Adriana Lima
Jag ska klippa mig snart och letade runt efter snygga hår frisyrer och hittade adriana lima som jag tycker har jätte fin hårfrisyr.
Hon är fin i både lockat hår, plattat eller vad som helst! Nu när jag ska gå och klippa mig så vad ska jag säga till frisören? Har adriana uppklippt hår eller något sånt?
Tacksam för tips om vad jag ska säga till frisören hur han/hon ska klippa mig för att få adriana limas hårfrisyr! 🙂
ge henne bilden och säg att hon ska göra efter den!
Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!
#2 Är det bättre att ge henne bilden där hon har plattat hår?
Tack för tipset :)
#3 tror det! lunkt!
Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!
Vrf tog ni bort bilderna? Adriana Lima är ju en kändis, det finns ju massa bilder på henne överallt? Bara undrar..
#5 bara för att hon är kändis och finns på på bilder överallt betyder inte det att man får använda de bilderna som man vill. Dom ägs av någon annan och så länge denna person inte gett rätten att använda dom så får man inte det. Så det är därför bilderna är borta inte för att de visar nått stötande.