Slingor...
Måste bara fråga om det är fler än jag som varje gång ber o få tunna fina slingor, så blir det ändå typ fel Alltså när frisören skall lirka upp o ner med kammskaftet gör min frisör bara 3 gg och då blir ju slingorna bredare och inte alls som jag vill. Utväxten blir grövre då slingorna inte är sirligt tunna Tips på hur man skal få frisören och fatta?? Förklarar ju varje gång. Undrar om frisören inte orkar vicka fler gg för tunnare slingor…. Sen pratar man färg coh vägrar guld toner och vill ha sand/ beige…. Yepp, kör med ren blekinig istället för färg. Visst bytt frisör flera gånger men då stan inte är megastor så finns inte så många alternativ. Och när stan inte är stor poppar vänner och släkt in o skall tjattra då och då….under kundens klipptid….då känner man sig verkligen inte välkommen.

Ingen som gör slingor?? ; )
Har du testat ta med en bild på hur du vill ha det? Misslyckas de ändå så borde du slippa betala:/
"Nästan allt går att använda till håret"
Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.
Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

Nej, det bar jag aldrig tänkt på. Vi har olika sätt att mena tunna jag och frisören. Han kanske inte ids o vicka flera gånger, inte vet jag.
Ta med en bild nästa gång. Då kan inte frisören missuppfatta och blir det ändå fel så måste till och med frisören se det.
"Nästan allt går att använda till håret"
Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.
Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik
Ifall du vill ha tunna slingor - be henne dra ut slingor i en hätta ist.
man kan göra tunna slingor i folié också, men de verkar ju inte hon hon förstår de. Du får däremot ett jämnare, tunnare och tightare intill botten med hätta.