Hår iFokus

Hår

Etikettfrisyrer
Läst 1614 ggr
OaakTree
0

Vågar jag?!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mitt hår är tunt, slitet i topparna, babymjukt och ser oerhört tråkigt ut.. Usch .. Går med tofs varje dag för att jag är så trött på det.. Fick då en tanke… Om man skulle klippa kort.. Alltså riktigt kort.. Har alltid beundrat tjejer med kort hår! Det kan va så tufft på vissa! Har sj haft kort hår innan men då var jag rätt låg som person och trivdes inte.. Då var det dock en Bob. Nu har jag annan syn på mig och tänker åter igen i dem tankarna.. Skulle vilja! Men skulle jag passa i det? Har en bild där jag satt bak allt hår och lyft fram luggen.. Som ett test.. Skulle jag passa tror ni? Skulle jag våga?

Zureel
0

Väldigt svårt att säga för mig hänger det på ansiktet om man passar i kort hår eller inte vilket är svårt att se här, jag har klippt håret kort i omgångar och aldrig ångrat någon av dem jag tycker du ska prova och hår kvaliteten du beskriver påminner om en väns hon upplever sitt hår som mycket mer välmående och tjockare sen hon gick över till kort hår, jag ser ingen anledning att tveka hår växer ut igen.

Clementinbarn
0

Tror säkert att det skulle passa men som #1 säger så skulle det vara lättare att avgöra om man kunde se ansiktet på bilden 🙂
Och även som #1 säger så brukar håret kännas tjockare om det är kort, de blir då mer välmående, man klipper det oftare för att hålla frisyren och allt hår är ungefär lika långt 🙂

"I am definitely a mad man with a box." - 11th Doctor