Hår iFokus

Hår

Etiketterdreadslöshårperuker
Läst 3488 ggr
Turgris
2012-12-22 21:17
0

Dreads i västerbotten?

Hejsan, jag bor i umeå och har försökt hitta någon här i närheten som gör dreads men det är typ omöjligt.
Någon som kan tipsa om nått??

Lannelia
2013-02-21 20:07
0

Puttar upp den här tråden! Jag letar också efter någon kunnig som gör dreads här uppe! 😃

Vars är ni dreadies? 😎

~♥~

Healing yourself is connected with healing others ~ Yoko Ono

You are exactly where you need to be. Just breathe 

Autodidakt
2013-02-22 10:53
0

Jag gör egna på mig själv xD Hittade ingen i Karlstad och försöker brottas med min ekonomi. Använder twist and ripp, finns massa filmer på youtube om detta :) Just nu har jag 6 stycken i nacken. 4 blev förjävliga med de senaste 2 blev riktigt bra…
Så är ni våghalsiga är det bara att börja pilla xD

Den man bäddar med får ligga.

Bunn
2013-06-23 14:18
0

Puttar jag med, är också på jakt efter kunnig person/salong i Västerbotten (Umeå/Skellefteå) alt. Norrbotten (Piteå/Luleå) Den som kan och vill får gärna skriva info om dreads. Jag har just nu ganska kort hår (till axlarna ungefär), men vill gärna ha långa dreads. Finns det att köpa äkta löshårsdreads eller finns det bara syntet? Stämmer det att man bara kan ha syntetdreads under en kort tid eftersom man måste ta ut dem och sen sätta om dem eller kan man ha dem hela livet? Kan jag göra dreads trots att jag har kort hår och förlänga dem sen eller hur gör man!? :s