Rapunzel eller Tajmahal eller annat?
Ja… Nu behöver jag hjääälp här!
Jag hade tänkt klicka hem Nail Hair Extensions och låta min frisörvän sätta in det åt mig. Så satt och kikade runt efter olika hår, och kom in på Rapunzel of Sweden och såg ju då att dom hade Clip Ons med dipdye, och ändrade mig snabbt. Vart kär i idén att jag skulle ha brunt och dipdyat med grönt och i topparna lila.
Jag minns ett löshår jag hade i en period under 2010/11 och att håret höll super bra. Efter det har jag bara haft löshår från andra sidor.. Till saken, jag minns fan inte om det var från Rapunzel eller Tajmahal! Så jag kommer inte ihåg hur kvalitén på Rapunzels hår är..
Så ni som har haft löshår från Rapunzel eller Tajmahal får gärna ge en ärlig recension om kvaliten på deras hår.
Och om det finns nån med Rapunzels dipdyade löshår, släng jätte gärna upp en bild! Har letat som en tok men hittade typ bara en bild.
Tack på förhand! :)
Stars really can't shine without some darkness.
Tycker båda har okej kvalle på hår , men rapunzels hår har gått ner i standard tycker ja .. :/ lite synd , förut var de en väldig skillnad , nu är de lika mellan tajmahal och rapunzel . Detta är då min åsikt ;)
Sen har tajmahal äkta hår bakom disk ifall man frågar efter de , annars kan man ha oturen att få nått blandat skit :)
Jo #1 det hade du rätt i märkte jag.. Beställde hem två paket med clips och det är verkligen enorm skillnad på hur mycket hår man fick förut och hur mycket man får nu!
Stars really can't shine without some darkness.
De är skillnad i mängd hår , kvalitet och aa .. allt , riktigt synd att rapunzel blivit så :(