Annons:
Etiketterfärgblekningtoning
Läst 912 ggr
Aaangelica
2017-05-28 11:52

Hår - färgbomb

Hej! Jag färgade håret för lite mer än en månad sen och färgen jag tog var en svart/brun/lila färg. Vet inte läriktigt hur jag ska förklara den men jag lägger till en bild. =) För en vecka sen ungefär så köpte jag en färgbomb från revlon professional i färgen violett/200, då färgen i topparna börjat släppa en hel del. Men när jag haft i färgbomb en så blev håret väldigt starkt lila. Alltså enbart lila, inte den där "gömda" lila nyansen som jag vill åt. Någon som vet hur jag kan göra för att få fram färgen på bilden enklast med färgbomb? Ska jag blanda den violetta färgbomben med svart eller brun färgbomb? Eller färga håret mörkt brunt och ha i färgbomb? Hoppas på hjälp! =) Inte jag på bilderna, så det är svårt att få en exakt bild på hur jag vill ha det men jag hoppas att ni förstår ändå. Bilden märkt med stjärnan är ungefär så jag vill att det ska se ut och så det såg ut från början efter hårfärgen. Nästa bild är ungefär så det ser ut efter färgbomben.

Annons:
TatsuOni
2017-05-28 12:44
#1

Har du fått tillstånd att använda bilderna? I så fall får du lägga in dem igen. Om inte så får du länka till dem.

//Sajtvärden


"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

Aaangelica
2017-05-28 14:11
#2

Jaha okej, isåfall kan du låsa tråden då jag inte minns var jag hittade bilderna =)

Upp till toppen
Annons: