Annons:
Etikettprodukter
Läst 1108 ggr
Surpan
2017-01-23 08:35

Nyheter - Garnier Respons

Jag vet att det är många här inne som använder sig av produkter från Garnier Respons, så jag tänkte bara berätta för er att de kommer med två nyheter nu till 2017!

Oat Milk Delicacy (Rice cream & oat milk) - Skört hår och känslig hårbotten.
Maple Remedy (Castor oil & maple sap extract) - Väldigt skadat och slitet hår.

Jag har ingen info om ingredienser ännu. Någon som sett de i butik?

/Surpan

Annons:
tk1971
2017-01-23 08:59
#1

Jag har testat "Oat milk delicacy". Den har en väldigt lång ingredienslista med tanke på att den ska vara skonsammare och "mildare". Och  så undrar jag vad de har i sina andra produkter om de måste ha en variant som påstås ha färre och skonsammare ingredienser…

Och hur funkade den då? Nja, jag är inte nöjd. Den känns "tunn", löddrar ju knappt. Och håret blir torrt och statiskt. Då föredrar jag deras avocadovariant som tillför mer fukt.

Scorpio97
2017-01-23 13:01
#2

Har inte sett dom här, men skulle vara väldigt intresserad av att se ingredienserna (på Balsam och ev hårinpackning). Använder avokado-balsamet nu och skulle gärna ha något mer att variera på, men då måste det vara BM-godkänt :)


//Jessie

Surpan
2017-01-23 13:27
#3

#2 Ja, det är nig flera intresserade av. Hoppas att vi kan få fram ingredienserna till dessa. Annars så vet jag att deras Balsam i Honey Treasure serien är godkänt. Det innehåller vattenlösliga Silikoner men är godkänt för BM. :)

/Surpan

mikkan01
2017-01-23 20:49
#4

Testat balsamet med oat milk och det är ett väldigt lätt Balsam som mitt hår tycker om mellan varven. Vet inte om det är BM godkänt då jag inte håller på med det längre men mitt hår tyckte om det. :)

~mikkan

Scorpio97
2017-01-23 20:55
#5

#3 Har kollat på det balsamet också, men jag har för mig att det var någon ingrediens då som inte var godkänd. Men dom kan ju ha ändrat (eller så kollade jag fel helt enkelt), så jag ska kika på det igen :) Tack för tipset


//Jessie

Upp till toppen
Annons: