Annons:
Etikettköp-sälj
Läst 2436 ggr
[AnimeV4]
10/19/16, 5:25 PM

[S] Manic Panic hårfärg

Nu håller jag på att byta lite färg på håret här, så jag har en del Färger att sälja! Det kan finnas fler någonstans och de kommer i sådana fall upp i efterhand. Jag tror mig ha färdigblandad grön färg av Green Envy (mörkgrön) + Electic Banana. Kan eventuellt ha oblandad Green Envy någonstans också. I hemmet finns katt, marsvin, hö och spån. Rökfritt.

Samtliga är burkar med en volym på 118 ml. Alla är classic, ej amplified. Inköpspriset på samtliga icke-blandade Färger är 149 kr. De tre första paketen skickar jag med en liten pensel till🙂

Electric Lizard (neongrön) ca 1/2 burk. 50 kr + frakt.

Electric Banana (knallgul) ca 3/4 kvar 60 kr + frakt.

Enchanted Forest (mörkgrön) nästan hel burk, verkar vara testad, felköp 100 kr + frakt.

Electric Tiger Lily (knallorange) ytterst lite använt, nästan hel burk 100 kr + frakt.

En mörkblå färg ihopblandad av lite olika Färger, bland annat Manic Panic Blue Moon och vit färg ifrån Stargazer, nästan hel burk 50 kr.

Samtliga Färger kan hämtas i Kristinehamn. Kan betalas med banköverföring eller Swish. Kontant funkar också vid upphämtning.

Annons:
[AnimeV4]
11/15/16, 10:48 PM
#1

Putt!

[AnimeV4]
12/22/16, 2:21 AM
#2

Säljer nu även en burk Manic Panic Raven (svart). Nästan en hel burk. 100 kr + frakt🙂

[AnimeV4]
2/17/17, 12:06 AM
#3

Putt!

[AnimeV4]
3/21/17, 3:03 PM
#4

Putt!

vendelay
3/25/17, 9:46 PM
#5

Ifall någon skulle vara sugen på att köpa men känner sig osäker på om produkten kommer komma fram osv så kan jag säga att jag har köpt en färg och den har kommit fram och är betald, och det var inga bekymmer med PuffBuck 👍

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

[AnimeV4]
3/25/17, 10:01 PM
#6

Tack för det!

Då är alltså den blå färgen såld!

Annons:
[AnimeV4]
12/15/17, 2:37 AM
#7

Puffpuff på denna!😃

[AnimeV4]
2/19/18, 2:40 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Finns kvar och är prissänkta!

Electric Lizard (neongrön) ca 1/2 burk. 40 kr + frakt.

Electric Banana (knallgul) ca 3/4 kvar 50 kr + frakt.

Enchanted Forest (mörkgrön) nästan hel burk, verkar vara testad, felköp 90 kr + frakt.

Electric Tiger Lily (knallorange) ytterst lite använt, nästan hel burk 90 kr + frakt.

Gröna i mitten: Blandning mellan Electric Lizard och Green Envy. Jättebra blandning som förhindrar att den blir gul efter endast ett par tvättar. 1/4 burk, 10 kr + frakt.

Virgin Snow (den som ser lila ut) är en färg som ska dra ur gula toner efter blekning. Jättebra om man vill pröva och se om det funkar för en själv. 0 kr + frakt.

Upp till toppen
Annons: