Annons:
Etiketterfärgblekningtoning
Läst 602 ggr
BambisRegnbåge
2016-09-30 18:45

Orolig! (tonat håret)

Alltså.. Nej…

Jag tonade precis håret, det har inte torkat än, men jag tycker det ser ut som jag har flera ljusare partier på håret och vissa ser typ ut som min förra hårfärg… Jag hade ljusbrunt hår ungefär, nu tonade jag det mörkbrunt/svart. Visst, det ser svart ut, men som sagt tycker jag det ser ut som jag har min gamla hårfärg i på vissa ställen, och det ser ut som att det skiner rött/ginger… Borde jag oroa mig eller kan det ändras när det har torkat? Och det är mer brunt, jag ville ha typ svart… Vill bara gräva ner mig just nu, inte detta också. Jag har ju ett till paket här hemma, så om detta blir för ljust, kan man då tona det igen fast ha färgen i lite längre innan man sköljer ur det? Usch…

Annons:
BambisRegnbåge
2016-09-30 18:51
#1

Nej alltså jag orkar inte hur hemskt det blev. Hur får man bort djävulskapet?

Surpan
2016-10-01 16:04
#2

Hade du i tillräckligt med färg? Jag hade inte haft i färgen längre tid än rekommenderat, men testa att färga om, men som sagt - se till att du täcker allt hår.

/Surpan

Kadoor
2016-10-01 22:06
#3

Eftersom det är en toning bör det väl vara lättare att få bort också? Men skulle nog testat lägga i det andra paketet och se till så att du täcker allt. Kan ju vara så att det var för lite färg i förhållande till hur tjockt och/eller hur långt hår du har.

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Upp till toppen
Annons: