Annons:
Etiketterfärgblekningtoning
Läst 519 ggr
Zachis
9/21/16, 12:27 PM

färga blekt hår

Hej hej

Mitt hår är nu ljuslila/blått men jag saknar att vara blond (vilket jag är naturligt). Min plan är att bleka bort all färg så att jag blir i princip vithårig och sen lägga i en blond toning. Är det en bra idé? All färg måste väll bort, annars kommer det väll bli grönt på sina ställen?

Är detta en bra toning eller har ni några andra tips? http://www.lyko.se/four-reasons/four-reasons-take-away-color-83-honey-bunny-ljus-honung

Annons:
VilmaA
9/24/16, 4:12 PM
#1

Jag har haft blått hår med lila slingor!! Färgen höll länge men när den blev matt så försvann den väldigt snabbt då jag 3-4 gånger i veckan, = tvättade håret varje gång.(hade inte upptäckt torrshampoo än)

Sen ville jag färga håret i samma färg som min utväxt, blont i mitt fall också. Gick till min frisör och tonade det, blev skitbra!

DOCK så går ju toningar ur så de blekta var ju alltid lite ljusare än utväxten efter några veckor, fast tyckte ändå det var snyggare än min tidigare inte så smickrande utväxt..

Skulle inte bleka håret håret igen för att få bort färgen.

RoxannaS
10/2/16, 10:21 AM
#2

Prata med en frisör. Blek de inte för allt i värden. De sliter så fruktansvärt på håret


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
Upp till toppen
Annons: