Annons:
Etiketttips-råd
Läst 19315 ggr
JenniferFahlander
2016-07-21 23:50

Funkar verkligen hairbell/hair jazz?

Hej, Jag har alltid velat ha långt hår o mitt hår växer ganska fort men när håret blir slitet måste ja klippa av dom centimetrerna som vuxit ut o sen fortsätter de o växa o blir slitet o ja klipper av det igen så håret hinner inte bli så mycket längre, är det någon som provat hairbell/hair jazz? Har hittat nån blogg där nån lagt upp bilder veckovis på håret efter hon använt hairbell o det funkade för nåra men de beror väl på från person till person kanske? Ni får gärna lägga upp för o efter bilder ☺

Annons:
Honestyisdead
2016-07-22 00:26
#1

Risken är att du kommer få svar från "säljare". Så kolla när medlemmar som pratar gott om det blev medlemmar på iFokus och vad dom gjort för inlägg i övrigt.

Surpan
2016-07-22 06:46
#2

Om ditt hår redan växer fort men blir slitet lätt så borde du ändra hur du hanterar ditt hår istället. Det kommer ge mycket bättre resultat än bara en produkt. Så börja vara snäll mot håret så kommer det inte att bli lika slitet. :)

/Surpan

TatsuOni
2016-07-22 10:00
#3

Läste för ett tag sedan om någon (tror att det var här) som använde någon utav dessa produkter och samtidigt som denne tyckte att håret växte lite snabbare så blev längderna superslitna och behövde klippas.

Jag säger som #2 att det är inte utväxten du behöver skynda på, utan se över hur du hanterar håret för att minska slitaget🙂


"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

emeliiiiieee
2016-07-22 15:54
#4

Använde hairbell i några månader. ALDRIG MER! mitt hår blev fett på 1 dag. Jag som vanligtvis bara tvättar håret 1 ggr i veckan behövde tvätta håret jämt. Visst, det kanske tar några månader för håret att vänja sig men upplevde inte att håret växte heller så för min del var det bara ovärt. Nu växer mitt hår som ogräs när jag masserar 10-15 min vid schamponering istället.

JenniferFahlander
2016-07-24 13:51
#5

Det finns ju också nåt man kan köpa på apoteket som kosttillskott för håret, de sa inte när ja köpte det att det är till för snabbare hårväxt men att det kan hjälpa till, men senil som jag är så glömde ja ju ta dom varje dag så det hjälpte ju inte, de va dock nåt år sedan men kanske det skulle funka?

TatsuOni
2016-07-24 13:57
#6

Det kanske kan ge en viss effekt, men om du verkligen vill ha längre hår, så håller jag fast vid att det är längderna du behöver ta hand om för att inte behöva toppa så ofta.


"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

Annons:
Surpan
2016-07-24 17:28
#7

#5 Tyvärr så finns det inga enkla sätt att få friskt och långt hår.. Håret växer i den takten det växer, det är därför det är viktigt att sköta håret så man får behålla det som växer ut. De där vitaminerna gör som mest att kvalitén på håret blir bättre, men det gäller alltså det nya håret som växer ut. Så du får ta dom väldigt länge innan de ger effekt på hårlängden.

/Surpan

Upp till toppen
Annons: