Annons:
Etiketthårvård
Läst 439 ggr
Moln32
2016-02-08 21:50

Moroccanoil intense hydrating mask

Jag fick med posten idag ett paket från Lyko då jag kom ihåg att jag hade beställt en hår mask från moroccanoil. Jag älskar den vanliga oljan och tänkte att jag kunde testa denna. Jag bytte conditioner mot hår masken och gjorde som vanligt bara att jag lät den sitta i lite längre. Om någon timma eller så hade jag tänkt att gå lägga mig men jag undrar om jag ska lägga i lite mousse och föna håret eller gå och lägga mig som håret är. Är lite osäker eftersom om jag inte fönar håret efter att jag har duschat utan går och lägger mig med som det är (lite Olja i håret) vaknar jag ALLTID med frissigt hår… Usch och det går inget vidare med plattången heller.. Men känns som att jag förstör masken i håret om jag skulle föna.. Hur tycker ni att jag ska göra eller vad brukar ni göra?

Annons:
[Ily143]
2016-02-10 20:47
#1

Jag duschar alltid på kvällen och jag låter alltid mitt hår lufttorka, det är det bästa för håret eftersom det inte är det bästa att använda värme på håret. Om du nu ska göra det så använd en heat protection innan. Jag brukar alltid applicera Moroccan oil på morgonen efter jag borstat håret och det är torrt, jag har inte speciellt frissigt hår men jag skulle tro att det kan lugna frisset endel. Det finns också olika produkter mot frissigt hår.

Upp till toppen
Annons: