Annons:
Etikettköp-sälj
Läst 859 ggr
BokDuvan
2016-02-08 18:22

Perfekt hårbulle/donut

Hej! Hur får man en perfekt hårbulle/donut som verkligen ser ut som om man använt en donut.

Annons:
lollynonna
2016-02-08 18:47
#1

Antingen så köper du en dounut eller så kan du snurra ditt hår då du har det i hästsvans, och linda det runt snodden. Det kommer inte se "perfekt" ut, men du kan ju prova!

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

BokDuvan
2016-02-08 19:36
#2

Man KAN få det att se ut som om mam använder en donut fast mindre, vet bara inte hur man gör och det är det jag undrar

Surpan
2016-02-08 20:22
#3

Sätt upp håret i en hästsvans Dela upp svansen i två sektioner Linda den ena sektionen runt tofsen Fäst med hårnål eller en till tofs "Fäll ut" den andra sektionen runt det uppsatta håret som om du använde en donut Fäst med tofs+nålar Hoppas det hjälpte. :)

/Surpan

nypisnina
2016-02-09 10:29
#4

Lånar tråden för en fråga - finns det olika storlekar på donuts? Tänker på för de som har väldigt långt hår så blir den där lilla donuten lite väl överbelastad? Skämt åsido men det blir lite mycket hår att snurra, svårt att hålla det på plats då?

Stortroll
2016-02-09 10:45
#5

#4 det finns massor storlekar, min lillasyster som har väldigt krulligt hår och inte så långt fick vi leta väldigt länge för att hitta en som skulle fungera. Själv har jag lite längre hår och har då en lite större, den som är ''vanligast''. Men det finns väldigt stora som i stort sett täcker hela huvudet. Sen finns det alla storlekar där emellan.

Titta gärna in här ---> Min blogg

tlover
2016-02-09 11:11
#6

Det går att göra en donut med en socka också (klipp av 2tårna" och rulla den över sig själv). Jag har aldrig testat däremot, det känns som om det skulle ta en evighet med min Hårlängd att göra en sån frisyr.

l'm back

Annons:
nypisnina
2016-02-09 11:18
#7

#5 Var finns de att köpa? Jag har bara sett en strl…

Upp till toppen
Annons: