Annons:
Etiketterfärgblekningtoning
Läst 2838 ggr
Lexie82
10/1/15, 9:41 PM

Color Oops?

Jag är så himla sugen på att färga håret rött (eller rosa, eller lila.. nån rolig färg) men jag är orolig för att det ska bli svårt att bli blond igen efteråt. Det verkar vara lite delade meningar om huruvida det är möjligt eller inte, men jag kollade på lite youtube-klipp där tjejer använde en produkt som heter color oops för att få bort det röda, och det verkar fungera bra.

Min fråga är; finns det att få tag på i Sverige? Jag vågar inte färga håret innan jag vet att jag kan ångra mig. Jag har långt hår, ner till rumpan, så att vänta tills färgen växer bort är inte ett alternativ..

Annons:
mikkan01
10/1/15, 10:01 PM
#1

Inget jag sett här i Sverige men har du kollat om det finns att beställa genom amazon eller ebay eller något liknande? :)

~mikkan

Lexie82
10/2/15, 12:02 AM
#2

Det verkar finnas på amazon, men det brukar bli så dyrt därifrån när man räknar med frakten..

Freddy20
10/2/15, 7:15 PM
#3

Kolla in Goldwell avfärgning annars, finns på iallafall en svensk webshop vad jag sett, annars mycket billigare på ebay. Var mörkbrun/röd och efter en användning blev håret typ kolafärgat. Var inga problem att bli blond efter det tycker jag. Dock så ska den inte fungera på t.ex Manic Panic/Directionsfärger.

Lexie82
10/2/15, 7:53 PM
#4

#3 Vad beror det på att den inte fungerar på dem?

Freddy20
10/2/15, 10:39 PM
#5

#4 Ingen aning faktiskt, har inte läst så mycket om det.

Upp till toppen
Annons: